Tisdag 2 september

Idag var det en tråk dag. Entrepenörskap hela dagen. Nu ska vi komma på vad vi ska göra som UF företag. Jag och madde kom på att våran idé inte skulle passa så bra..så vi måste komma på något nytt.
Efter skolan fick jag vänta en timme på tåget. Först skulle johannes med, men sen skulle han med patric till stan. Så jag gick med madde till rödljusen, sen gick jag med johanna från rödljusen till stationen. Sen när jag kom till stationen så kom johannes ändå..=S=P haha men inte ska jag klaga för det. =) så satt han med mig tills tåget gick. Sen när jag kom till Sala var lilli där och skulle göra mig sällskap hem. =)

Sen gjorde jag och lilli lassange som blev mycket god kan jag upplysa er om;) haha

Ringde till dansverkstan aldeles nyss. Ringde typ 30 ggr utan svar men sen så svarade dom och jag fick prata med en tjej som bekräftade min och maddes plats på showjazzen =D ska bli så skoj=D

Nej nu ni, nu ska jag släppa ut katterna och sen så vet jag inte...=) haha

Känns ensamt att sova själv..=(

Längtar till helgen.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0