Natt/tidig morgon Söndag 7 september

klockan är 01.55 och jag kom nyss hem.
Har varit fyllechaffis inatt jag som kompensation till mamma som skjutsade oss igår.
Så madans jag väntat på att få åka och hämta folk så har jag och Erik kört musicquis via msn. Det är alltid..underhållande..=P haha
Sedan ringde mamma och sedan Mäki och jag åkte och hämtade honom, hans tjej och Sebbe vid ksk. Sen till ransta och hämtade mamma och lämna av dom. Och nu hem.

Har suttit och väntat på att Älskling ska ringa nu under kvällen men inte då. Vet inte riktigt vad han håller på med men han är iaf i stockholm så..
Fick ett sms tidigare då han skrev att han inte kunde prata idag, men får inget svar när jag skickade tillbaka. Men hoppas han har kul iaf och hoppas hoppas att han kommer hem i tid imorgon så vi hinner träffas eller något. Vill så gärna gå på bio med honom eller bara träffas. Saknar honom..=( Och folk som verkligen känner mig vet att jag inte ofta saknar..

Kommer han inte får jag väl gå på bio ensam..patetiskt men iaf..=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0