Måndag 15 september

Hej och hå..

Har vart en fantastiskt rolig helg med flickorna! Tack för två dagars konstant asflabb!!
Bilder kommer ut senare på sazzo.bilddagboken.se

På lördag kväll kom älskling hem till mig. Hade saknat honom så. Jättekul att träffas på en helg igen, det har vi inte gjort på aslänge. Vi sov ganska länge på söndagen eftersom jag hade sovit dåligt dagen innan. Sen duschade vi och gjorde oss iordning och åkte till Västerås och kollade på Wall-e. Hur söt som helst helt klart. Sen åkte vi hem till honom och Elli och Cissi fick resterna av popcornen. Åt mat, gick ut lite och sedan gick vi och lade oss. Pratade dock från de vi gick och lade oss tills halv tolv så de blev inte så mycket sova ändå..=/ men prata behövde vi nog göra iaf..vare sigj johannes anser att han hellre hade sovit.

Idag har de vart en seg dag med mumB och entrepenösskap och MatteC. Radiomöte och Kulturnattamöte. Sedan filmade vi klart utescenerna till musikvideorna. Nu är vi äntligen klara med det. Bara att redigera och vänta på sista scenerna. (konserten)

Började läsa lite i en bok som johannes hade också igår. Ääääälllskar bara handligen alltså. Här jag kopierade adlibris.se komentar om denna bok (typ vad som står på baksidan) så ni alla kunde läsa den också.

"En magisk historia om två unga älskande och deras kamp för att finna kärleken och livets mening. Hon är en modern ung kvinna som har lärt sig att kontrollera sina känslor och se rationellt på tillvaron. Han är en man som kan göra under och som har sökt sig till religionens värld. Under barndomen var de oskiljaktiga, men i tonåren gick de olika väger och när de nu återser är det mycket som skiljer dem åt. De får kämpa mot sina egna fördomar och rädslor, men under resans gång upptäcker de hjärtats och själens hemligheter."

För underbar bara. Allt jag kan säga. Och människan som gav honom den här boken mååste ju vara minst lika underbar.
Tack du rara människa för att du finns i mitt liv!

Hoppas jag och min kära kollega madde träffar dig på torsdag. Skulle ju vara underbart.

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0