Lördag 6 september

God morgon.

Sitter och kollar på reprisen av So you think you can dance. Orkade ju inte kolla klart på det i tisdags kväll eftersom jag var så trött.

Sov ända till halv tolv idag. =O Hahah men jag kom ju hem vid tre inatt så^^ det känns som att man får sova länge då..=P
hahah
Igår så träffade jag, mimmi och madde vårat band som vi gör musikvideo till och la fram våran idé. De tyckte om den mycket..=O =D vilket jag blev jätteglad över. Sen så gick jag och madde hem till madde. Det tog ett tag men de gjorde inget eftersom vi pratade för fullt hela vägen. Sen så duschade vi och satt på oss fest outfiten och gick och åt mat. Nu var klockan redan runt halv åtta. Sedan fixade  jag håret och madde sminkade sig, sen bytte vi. Efter tre ombyten var madde nöjd med sina kläder och vi fick skjuts ner på stan halv tio.
Där träffade vi Johannes och Erik och johannes hade en (mycket osynligt) petflaska med Dooleys. Den fick vi dricka upp snabbt innan vi skulle försöka komma in på krogarna. Johannes och Erik som är 90or försökte komma in på Pluto men de gick inte så vi gick till Silk.
Där var det nå Hårdrockskväll =O Vi kännde oss såå missanpassade så de var sjukt. Och så satt det en kille och frågade om jag var singel...3 gånger bredvid mig..*jösses*
Så vi blev fotade för Span sen drog vi ^^ haha
Vi drog till Pitchers där Johannes (halv)bror Bent var där med sina två fd. ABB gymn. kompisar. Först tänkte man : OMG, det här är ju illa...
Men det blev roligare sen senare. Madde satt på sin musik på mobilen och jag,madde och Erik satt och sjöng till sommarpojkarna. Haha
Och johannes skulle få Erik full genom att köpa honom en jägershot och cider. Det slutade med att erik vägrade dricka jägern och Johannes svepte den istället.  Inte bra..
Klockan ett stängde dom och vi gick för att vänta på skjuts. Johannes var så otroligt pinsam och gick och frågade en taxi hur mycket det kostar att åka till Kina... *suck*
Men de andra tyckte det var skoj så..Men mest han tror jag..

Bilresan hem var nog egentligen roligast. Madde slog huvudet i fönstret och fick ett skrattutbrott. Sen gick jag med henne in och kissade och hämtade mina saker. Haha småfnissande hela tiden. När jag kom ut så mådde inte alla så bra (en iaf). Sedan hämtade vi en till människa från ett ställe i västerås och vi trängde in oss igen i baksätet och erik och jag sjöng. Det blev mer och mer oseriösa sånger och det slutade med att vi sjöng "My little pony" låtar.
Hahahah

Sen kom vi hem till Åkersta där vi  släppte av Johannes och Bent. Sen skjutsade vi hem Erik till skogen och åkte till sala.

Hahah ja det blev en lyckad kväll iaf.

Erik och Madde
Erik Och Madde på Pitchers.

Johannes och Bent
Johannes och Bent på Pitchers.

Jag
Jag på Pitchers.

mlp
My Little Pony

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0