Lördag 27 september

I knooow ni behöver inte säga det.. det var ett tag sen jag uppdaterade här. Har bara vart så stressad den här veckan. Plus att jag är seriöst sjuk. Men inte stoppar det mig heller. Nu ligger jag hemma och myser i soffan. otroligt skönt. Den enda dagen på länge man har kunnat göra det.

Den här veckan har jag lämnat in mitt reportage till P4 Västmanland som kommer sändas mellan 17-17.30 på tisdag så jag tycker ni alla ska lyssna :D Fick ett mejl igår från sandra svensson som ska sända det och hon var mycket imponerad vilket jag tar som något bra eftersom hon jobbar med det här.

Sedan har jag dansat i torsdag. Gud vad jag älskar att dansa!! Fast det är svårt, finns folk som stör och jag är ovigast av de alla så är det så otroligt skoj.

Imorgon är det dags att spela in den sista scenen till våran musikvideo och på måndag är den klar:D yay äntligen! det är jätteskoj att göra musikvideo men jobbigt eftersom vi börjar med ny period.

Igår var jag på Rockland efter radion och var med Micke som soundcheckade sven setterberg och hans band. det var skoj men jag har drömt om mikrofoner hela natten..hahah =P

Nej jag borde börja skriva på min svenska sak. Skulle  vart inne i torsdags men jag har ju vart sjuk sp jag har somnat när jag kommit hem varje dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0