Trött början på veckan

Måndag 20 oktober

Dagen började med att jag vaknade halv sju av väckarklockan...men jag förstog inte att det var den så jag började skaka på klockan istället...fråga mig inte varför...
Vaknade till och väkte Älskling.

Sen till skolan. Trött som jag vet inte vad!! Sjukt trött dag.
Men jag tog tag i lektionen hyffsat iaf. Vi hade nämligen Tema Vetenskap. Sista veckan att försöka göra klart. Jag har panik!!
Men fick som sagt liiite klart och så fick jag en intervju med en judisk kvinna så det är bra..:)
Sedan efter att ha haft Vetenskap ända till 14.00 så var det dags för matte.
Vi förkortar och förlänger bråktal..inte speciellt skoj..men jag har börjat lära mig konjugatregeln och 1&2:a kvadreringsregeln. Meen men..
Bråk är inte min starka sida iaf..
Men men...

Nu har jag kommit hem igen efter tåg och iskalla vindar i väntan på min skjuts. Mamma och jag lagade mat och nu sitter jag med datan och hade tänkt kolla lite mer på vetenskapen..

Imorgon skulle jag och madde haft idrotten men det blir inte så eftersom vi inte fick volleyboll arenan. Så annika sa att vi ska köra innebandy och ha våran volleyboll lektion i vår..
Hoppar mat frågan klarar upp sig nu bara. Annars får inte vi någon mat imorgon

Jag tänkte uppdatera er lite om gårdagens besök i huvudstaden också men jag gör det senare i samband med bilder...:) Ni får hålla er..:P

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0