Torsdag 2 oktober

DANS!!

Det är det första jag vill säga! Dans.
Idag är det dags för dansen igen och det är ju bara för underbart att dansa. Om 30 min kommer Madde och hämtar mig så åker vi tillsammans till dansen. Sen efter det kommer pappa och hämtar mig så åker vi och hämtar mina saker i sala och åker till vås igen.
Åh undrar om jag kommer klara de nya stegen som vi lärde oss förra veckan. + de nya stegen som kommer idag men jag hoppas att det går bra.

Idag började vi tolv och tack och lov fick jag sova till nio. Sååå skönt. Sen drog det igång med entrepenörskap. Hade två arbetsintervjuer haah två personer ville ev. jobba med oss. Dock hoppas jag att den sista tar sitt pick och pack och drar. Jag tänker inte ha med henne i mitt företag punkt slut.

Sen åkte jag och madde och handlade lite på coop. men det fanns inte de salladerna vi ville ha så vi köpte bara rån och nå vitlöksmojja som var skitgod (provsmak) sen åkte vi till Maxi istället. Där fanns det sallad och den var goo. Vi fick tid att prata en massa också och det är alltid bra. Vi får inte tid med det längre eftersom vi bara gör massa skolarbete på fritiden hela tiden. Nej vi måste helt enkelt vara någon kväll till mitt i natten som förr och bara prata. Girls need that you know;) hahah

Nu sitter jag som sagt hos mormor och morfar och väntar på att madde ska hämta mig tio över fem.

Imorgon är det fredag! =D Då kommer Älskling med mig hem till Sala efter vi vart hos hans pappa och firat lilla Ellinor som fyller 10. Det ska bli kul!

Nej nu har jag inte tid att skriva mer ska byta om och så.

Btw: hatar min bloggs utseende. Någon som har nå bra tips och idéer? Tröttnat på den här stilen nu och vill ha nå annat fint och proffesionellt.

PuŠŠ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0