Stockholm nästa...igen

Ja snart bär det av mot stockholm för andra helgen i rad..Jag madde johannes och chrille ska dit och vara publik till sanningensögonblick. Skoj =D Beräknad att sluta 19.45 såg jag att det stog på biljetterna^^ hahah guuud va kul :D

Jag och älskling har haft en supermysig helg verkligen. I fredags kom han hem till mig i sala och vi satt och kollade på film med mamma.
Sen i lördags åkte vi till pappas lägenhet bara för att vi ska slippa krångla med tåg till västerås idag.
Vi kollade på två filmer, lagade mat, drack lite och bara hade det allmänt trevligt..inte ofta vi har tid med sånt så tack igen älskling!

Nej nu måste jag borsta tänderna och sätta på mig strumpor sen bär det av till bussen =)

Puss på er som förtjänar en..♥

 K • • •

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0