Nu är det lov!

Lördag 25 oktober

Sitter hemma och är sjuk och nu är det lov. det suger om man får säga så.
Kollar på en film på sexan som heter Radio..handlar inte om radio iaf..:) haha

Det blåser som satan ute och det sägs bli storm imorgon. Hoppas inte det.

Johannes ska komma snart tror jag. Ser fram emot det men stackarn får vara med en sjuk sandra. inte alltid så skoj.

Som ni kanske märkt så har jag bytt utseende på min blogg..Har bara inte orkat gjort den klart^^ haha men de kommer. Har ju som sagt lov nu så jag kan ju fixa den npngpng i veckan ;) haha

Sägs att vi hade fått omdömme på musikvideon igår i skolan :O Damn it att jag inte såg den.jag som är så nyfiken!

Nej nu ska jag nog rensa lite här hemma och sätta på mig lite finare kläder än de jag har på mig..haha behöver ju inte riktigt se ut som ett jätteslödder..:P man kan ju försöka.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0