Min Jacka har kommit!

Onsdag 8 oktober

Idag när jag kom hem hade jag gått ett paket från Nelly =D Yes min jacka har äääntligen kommit. Och passade gjorde den med. Och så fick jag 50 kr rabatt på nästa köp som plåster på såren, men tror inte jag ska köpa så mycket mer därifrån..men man måste ju passa på när man har rabatt.

Idag började dagen med att jag var förbannat sur! Det var massa saker som spelade in på det, mycket var det för att jag var stressad eftersom jag dubbelbokat mig hela helgen. Men efter diskussioner och prat med madde så släppte det iaf..:) Tur det.

När vi hade haft medieinriktningen som bestog av att kolla på tvprogrammen och pratat om vad vi ska göra nu så dansade jag och madde in i lärarrummet och flummade med lärarna. Hahah
Mattias är bara för löjligt barnslig.

Sen vid fyra orkade vi inte längre och drog. Pratade med Johannes till halv 5 sen åkte hem. Åt tacos idag istället för på fredag eftersom jag och linda och mamma inte ska vara hemma.

Orkar inte riktigt skriva nå mera..ska fixa iordning mig och gå och sova (börjar 12 imorrn) , väntar bara på att älskling ska ringa.
Bjuder på lite nyinlagda bilder. Har rensat mobilen idag^^

Jag på bussen Madde och mattias i lärarrummet Brynäsklacken total färgar håret jag


♥Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0