När helvetet fryser till is...eller?

Måndag 17 November

Måste börja med att säga grattis till Patric som blev 18 idag..de var på tiden.  ;) Grattis

Idag var det en tidig morgon. Gick upp halv sex. Skulle åka hemifrån men blev för sen eftersom min cykel hade frysit fast. Jepp det var nämligen runt -10grader ute. :S
Efter 10 minuters hamrande och eldande på låset så kunde jag bända upp låset.
Höll på att ramla med cykeln på vägen till stationen också. Sen när jag kom dit hade tåget kommit in så jag skulle skynda mig att låsa cykeln vilket inte var lätt för den hade frysit igen.
Väl i skolan var det otroligt kallt där med. Visade sig sen  att ett fläktsystem var traigt och vi fick ingen varmluft alls. Så vi fick gå hem för man får ju inte jobba i sån kyla.
Så jag satt ute i hamnen med pappa resten av dagen och fixade md båten. Förrutom då när jag åkte och gjorde repportage åt madde.

Är så stressad just nu så det är inte klokt. Men har lyckats kunna stryka PM från min läxlista det är skönt iaf.

Imorgon är det idrott första lektionen som jag inte kommer gå på eftersom jag blivit sjuk igen.. :( Blääää

Men nu ska vi vara possitiva.
¨
Håll huvudet kallt alihopa ;)
jagis

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, håll huvudet kallt. Humor! ;)

2008-11-18 @ 21:41:11
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0