Jag älskar att dansa!

Torsdag 6 November

Jag vet att jag sagt det trehundra gånger tidigare men jag måste bara få säga det igen. ÄLSKAR ATT DANSA!! Det är det bästa som finns! Det gör en glas, konsentrerad, vältränad, stark och massa sånt där bra! Och jag kan inte sluta dansa efter lektionen är slut fast hela kroppen är så slut så jag egentligen inte orkar röra mig.
Det var en jättejobbig danslektion idag, vi tog i ordentligt och de är bra det eftersom vi har haft två veckor lov. Vi gick igenom koreografin flera gånger och gjorde raduppställningar till showen. Sen bestämde vi kläder och vad temat på dansen skulle vara.
Och så gjorde vi uppvärmning, styrka, teknik och stretch. Skönt man var aldeles svettig efter passet. Längtar till nästa torsdag och veckan efter det då vi ska ha på oss uppvisningskläderna och så :)
14 december då kör vi. Lite småläskigt att älskling kanske ska vara där och filma allt..:S haha men men..:) han kanske inte ser mig bland alla andra ;) hahah
Och så otroligt skönt att en kvinna på lektionen bestämde sig för att inte vara med, hon är alltid ivägen hela tiden.

Nej nu ska jag vara social med pappa, är hos honom idag.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0