Helgen som varit..

Söndag 23 november

...den har varit ganska bra om jag får säga så. :) I fredags var jag, johannes, linda och ida ute och kollade på Bio. Kollade på Patrik 1,5 som var jättebra för att vara en svensk film. Många svenska filmer börjar bli bra. Kvaliten stiger. Sen gick vi och åt pizza och fick sen skjuts hem av idas mamma. Snällt eftersom det snöade som sjutton då. Och vädret fortsatte så nu har vi massor med snö vilket jag tycker är skitskoj :D hihi
I lörddags åkte johannes hem tidigt :( för han skulle vara med sin pappa. Linda åkte ut till stallet i samma veva så jag gick ut och skottade och tog lite kort. Sen gick jag in.
När mamma och linda kom hem sen lagade vi mat och jag skjutsade mamma till ransta och åkte hem sen. Kollade på film med linda och sen åkte och hämtade mamma när hon ringde efter skjuts.
Haha sen fick jag sladda runt med bilden på parkens parkering. ;) den årliga sladden haha för att se hur bilen funkar. AS SKOJ!! älskar det hihi:P
idag har jag tagit det lugnt och det är sååå skööönt!! Har skrivit på svenska uppgiften och så men annars bara tagit det lugnt och det är så skönt så det är fruktansvärt. Om man känner så jobbar man för mycket då? Och stressar för mycket? tror svaret till det blir ja faktiskt. Men det är snart lov så de är bra :D mindre än en månad.

Måste köpa julklappar ;) har idéer nu haha alltod lika skoj, mysigt att julhandla. Sen är det ju dags för balen också :P ser fram emot den men inte utgifterna :P men men...vad ska man göra då :P ska det va så ska det. Imorgon ska jag och johannes kanske gå och shoppa honom en kavaj:P

Snö

Nu ska jag vara lite effektiv och sen gå och sova.

God natt!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0