Helgen är över..

Söndag 30 november

...Och det är november månad. Imorgon är det december och bara 24 dagar kvar till julafton :D

Helgen har vart helt fantastiskt skön :D I fredags gick jag och madde ner på stan och shoppade. Sen gick jag och johanens och åt på grekiska kolgrillsbaren eftersom vi firade 8mån tsm. <3 Sen shoppade vi ännu mera :D nu har jag köpt massor med julklappar. Sen åkte vi hem till linda och mös resten av kvällen.

Lördagen åkte linda med mormor och morfar till sthlm horse show. Johannes och jag kollade på tv ett tag och sen gjorde lunch. Vi fick en utbjudan till krogen med Harald och hans flickvän men vi hoppade över det och kollade på en film istället. Det var nog rätt val iaf, men de skulle vart skoj att träffa harald.

Idag har vi inte gjort spec mycket. linda kom hem och vände sen ut till stallet och jag och johannes gjorde svenskaläxa. Sen skjusade jag honom till tåget och hämtade linda i stallet. Sen gjorde jag och linda mat och har pyntat huset så det är adventsmysigt.. :D

Imorgon är det alltså dags för skola igen..och det känns otroligt jobbigt faktiskt..:/ Vill ha lov nu!!
Den här helgen har jag känt att jag blivit piggare igen. Inte helt men lite mer än en vanlig helg. Men nu drar skolan igång igen.

I Fredags gjorde jag svenska nationella muntliga och det var jätteskönt att bli av med den från min läxlista. Joo ni läste rätt. Jag har en läxlista på min mobil som alltid syns när jag kollar på mobilen. Men nu så har listan ökat igen tyvärr. Den lyder just nu:

1. Svenska häfte, Idrottsfrågor, Visuell poesi, Tv reportage, matteprov 2. Lucia, Bal, Svenska uppgift. 3. Freddie M story

Detta för att jag inte ska glömma bort allt i all stress. Känner att jag knappt kommer ihåg ex stresskursen och alla andra standardgrejjer i skolan.
Behöver semester?

Nej nu ska jag ta och duscha och göra mig iordning för att sova och sen fixa klart svenskan.

Puss på er alla som är värda det.♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Puss på dig! :*

2008-11-30 @ 23:45:59
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0