Torsdag 1 Maj

Nu är det äntligen maj:P Snart är det sommar, jippie.
Det var valborg igår/natt och jag hade det trevligt.

Först var det skolan och massa lektioner hela dagen. Gick upp 5 för att hinna duscha innan jag åkte till tåget för att åka in till skolan. Sedan började jag med Hälsotemat i skolan och det känns som om jag och madde ligger gankse bra till faktiskt..:) glad för de.

Sedan lunch - tacos. Jag och madde var först ner till lunchen och stog och pratade med resturangkillarna, de var faktiskt trevliga.

Mediakomunikation, sitta och skriva och skriva. På måndag är det dags att sitta och prata med tommy och få betyg för de..:S nervigt.
Sen Hälsotemat igen med bosse där vi gjorde uträkningar och diagram i excel.

Klockan 4 fick man äntligen åka hem. Jag och Johannes gick till viksäng och hjälpte hans mamma med att göra mat. Vi handlade;) haha
Började göra mig iordning och sedan blev det middag.
Runt 8 blev vi klara och kunde bege oss utåt. Gick ner till stan och träffade johanna och carita samt en kille som hette skäggis(?) och en till kille. Vi gick alla upp mot djäkneberget och där träffade vi malin J, Ida och jennifer. Sen träffade vi malin L, ted, Ellen, jonna...och senare Jenny och patric. Det regnade tyvärr och blev ganska blött. Var inte där så länge, drog ner mot stan och träffade på carita och johanna och gänget igen. Tog bussen till bjurhovda (som var fullsatt med massa fjortisar som sjöng "fyy fan va du är fuul") och böt skor och tog bilen till viksäng för att hämta våra grejjer. Sen tillbaka till bjurhovda.
Hade jättemysigt och är så glad för att du finns älskling <3 Skönt att vi kan prata om allt som finns.

Idag måste det jobbas på den satans hemtentan..:/ menmen..

Det är snart sommar, snart slut på skolan, jag har alla mina fantastiska vänner och jag har dig.
Livet känns ganska bra just nu.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0