Måndag 12 maj

Måndag igen..:) men nu börjar det allvarligt närma sig.
SOMMAREN

I helgen har det varit så fint väder så jag blir aldeles knäpp..:) 27grader varmt och solsken! Tänkte nästan bada i lördags men jag sket i det eftersom det nog var kallt och johannes fortfarande är sjuk, och det är ju inte lika kul att bada själv.
Sedan på söndagen var jag duktig och tvättade, diskade och vek kläder samt klarade av att få johannes att göra läxorna *stolt* Sen åkte jag till västerås, lämnade av honom och åkte till madde. Vi skulle nämligen på ett party i hennes kompis lisas lägenhet...;) hahaha och det var inte vilket party som helst utan ett sexparty...:P det var roligt faktiskt..:P många saker tyckte jag var coolt medans andra var bara skumma..:S:P Hahah som dessa dildos i form av djur..:S hur kan man använda sådanna?? Ucsh nej de förstår jag inte...
Men men...:) haha skoj var de iaf..

Idag blir det gymma på Vybe 19.30 ikväll. Tills dess ska jag hitta på nå vettigt..:P haha kanske åka hem till pappa?

Har kommit fram till att många i min ålder är så vuxna..:S De har lägenhet, jobb och allt. Då känner man sig något liten...:P haha VIll också börja jobba och skaffa mig ett riktigt liv..:) En fin lägenhet och ett jobb jag trivs på, är de för mycket begärt kanske?:) Om ett år då måste jag bara ha ett jobb eller liknande..Vill inte sitta vid skolbänken hela mitt liv...

Fick tillbaka min mobil i fredags..:D yay så nu kan jag vara social på bdb igen..:) kolla in http://sazzo.bilddagboken.se  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0