Torsdag 13 mars

Idag fick jag äntligen sova länge..:D  9 för att vara exakt:P haha Sen runt 11 åkte jag och mamma in till västerås. Möttes av en bil och en stor lastbil, SR fordon stog utanför skolan. Hmm..berättade för mamma att jag åkt en av de där bilarna. Senare fick jag reda på att de var nere i box 1 och spelade in vi i femman. 
Jag, martin, erik och harald var ner till Vybestudio och pratade med dom. Imorrn ska jag dit igen och hämta sakerna de skulle fixa. Sen gick vi till skatteverket och hämtade brochyrer. Sen till McDonalds.
Efter det var det dags för studiebesök på care of house. Mycket fint där inne. Inredningen var ju super! De gör reklam för everest poker bland annat, det är rätt bra det..:)
Sen var det dags att åka hem:D typ tjugo i fyra. Följde med madde nästan till skolan, där jag skulle svänga av och ta bussen till pappa vid östra ringvägen. Då ser jag självklart att bussen åker där framme. Damn!
Ringer pappa och kollar bakåt- där är johannes. Så jag fick sällskap iaf..:P de är bra.
SÅ nu är jag hos pappa väntar på att han ska komma hem så kan han hjälpa mig fylla i lite papper och sånt.
Måste göra ideologiläxan med..och engelskan men orkar inte nu. Sen...
Är super skoltrött. Blir irriterad på mig själv som inte gör något i tid och bara halvdant. Jag är pucko, måste börja skärpa mig igen.

Bio på Lördag:D

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0