Onsdag 5 mars

Nu har det varit lov och allting.
Förra veckan var jag i Österrike och åkte skidor med Mats Bengtssons reseservice. Jag och 30 andra personer bodde på ett hotell i Längenfeld och åkte skidor i Sölden. Jättekul, något som verkligen måste göras om. Dyrt men man fick mycket saker inklusive + bra service och roliga aktiviteter.
Bilder finns på sazzo.bilddagboken.se
Kom alltså hem i söndags, lagom trött och mör och verkligen "redo" för en ny skolvecka full med massa inlämningar och seminarium.  *noot*
Självklart har man blivit förskyld av den varma luften i österrike;) så i måndags var jag bara i skolan till lunch.
Tisdags var det seminarium och plugg på Ool saken men den fick jag dispans på tills på fredag så då känns det lite bättre;) haha
Idag är det Pof inlämning och massa skit.
torsdag är det svB redovisning.
Mina valpisar har öppnat ögonen medans jag var borta..:O:D <3
Nu är de nästan dubbelt så stora som när jag drog och vendela går nästan:D eller hon klarar av att gå ett par steg. Igår så hoppade hon efter min hand, viftade på svansen och bet mig i fingrarna och i benet..<3 de är ju så söta så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men en av deras grannar ska visst ha vendela sen och då tänker de döpa om henne till Emma??!! vad är det för stört namn?? jäkla #%"%"@.
Vendela kom jag och linda på då ska inte nån byta namn på henne. Puckos

På fredag är det radio igen gott folk så då tycker jag ni ska lyssna eller komma och vara med i studion:D 93,7Mhz på fredag 16-17
På onsdag kanske jag och madde ut på krogen med martina och denice. Kul:D  då kanske jag ska ha mina pumps jag inte haft förr, bara gått in. Om de inte gör ont. Annars så ska jag ha mina stövlar. :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-03-05 @ 08:21:27
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Linn

ooo jag vill med åka till österrike någong gång :D inte för att jag kan åka skidor men ändå :D haha

2008-03-05 @ 09:14:29
URL: http://Linnsies.blogg.se
Postat av: nize

Jag har rättegång på måndag mot honom kram

2008-03-05 @ 14:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0