Måndag 17 mars

Ny vecka igen. På något skumt sätt är det alltid ny vecka på måndagar..:S ..;)
I går kväll kom jag fram till att jag har väldigt mycket att göra och väldigt många olika människor att träffa i helgen..:) tur att de bara är skoj.
Någon här som råkar vara klyftig på algebra? matteprov på onsdag och jaa..får se hur de kommer sluta..
Film i lördags, No country for old men. Joh nr. 1´s choice. Det var lite roligt att se gubben framför mig hoppa med hela benen varje gång någon sköt:P hahaha Sen så blev ju jag som jag brukar och fick skrattattacker...innan filmen ens hade börjat. *suck* ja..så är det att vara sandra.
Punkt är ju också en "rolig" historia. Men den orkar jag inte ta, kan ju helt enkelt konstatera att jag inte var glad över parkeringshuset just i lördags..

Well Well..På fredag är vi lediga:D jippi! Sen är det lov och min födelsedag nalkas..
Släktkalas ska de bli..hahah;) jippiiie. Den som är släkt till mig kan ju ringa om ni känner att ni vill komma. I år får alla komma till mig, jag tänker inte fara för att bli firad, orka.

http://sazzo.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon!
Ha en jätte bra dag :)

2008-03-17 @ 08:13:39
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0