Måndag 10 mars

Idag är det dags för en ny period i skolan.
Det medför massa jobbigt prat från lärarnas sida. :/ 
Med det possetiva är att vi fått tillbaka våra gamla klasshalvor och basgrupper. :D Det betyder att matten blir lugnare och alla lektioner blir mindre pratiga. 
Jag, Madde, Johannes, Johanna och en hel del andra människor satt längst ner i klassrummet och hade skoj under dagen. 
 Johannes var grön med fick jag höra.. och de är ju alltid possitivt..:P haha

I lördags var jag och Linda iväg till Västerås och skulle shoppa lite kläder. Det gick rätt bra det linda fick med sig en hel del kläder så det var kul för henne. Själv köpte jag bara underkläder (som jag idag fick reda på att madde också hade köpt haha vi är för mycket helt enkelt) . Sen träffade vi madde och chrille på new yorker och sedan mötte vi Johannes på gina tricot. Efter det gick vi till akademibokhandeln och jag köpte mig en ljudbok för 29 kr;) haha hade presentkort på 300 kr från Närradion som jag och madde fått i julklapp. Efter det gick vi till subway eftersom linda hade tjatat hela vägen från sala.  Sen skulle vi bowla tänkte vi men de sket sig eftersom varken linda eller johannes är 18 år. Så vi bestämde att kolla på film hemma hos mig, eller pappa rättare sagt. Runt halv åtta kom de allihopa och vi kollade på melodifestivalen och det blev glädjetjut i hela rummet när Carola åkte ut.:P haha efter ett långt tags skitsnack om henne kom jag på att jag inte visste om någon i rummet gillade henne..:S hahaha  men de var lugnt;)
Sedan kollade vi på smala sussie.
Linda och jag kom hem runt 00.15 till sala.
Hade en skojjig dag..:D
Nu planerar jag och madde och johanna en ny filmkväll med lite fler människor..:P haha DET kan nog komma att bli ännu bättre.

En stor PUSS till min modiga kusin för att hon är hon. Hon har alltid  varit den modiga tjejen som står för sin sak och vågar vara som hon är. Tack för det! (K)(L) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0