Fredag 7 mars

Fredag är det idag yepp yepp:D
Rolig dag har de varit med
Hade mina supersöta skor på mig, dock var det nog inte en bra dag för det..:/ hahah först UF mässa (=gågågågå)
Sen till din sko, sen till gina tricot, sen till spicy hot.
Sen till skolan.
Och äntligen är jag klar med Ool :D om de blev bra är en annan sak.
Jag och Madde lekte med Johannes, Patric & Erik. Dom är ju riktigt knäppa..:P haha på ett bra sätt..:P
Har kommit på en sååån bra idé jag måste ju vara så smart:D Erik måste passa sig, jag vill locka hans hår!;D hihi
Sen var det dags för radio.
Jag hade sååå ont i fötterna så de var inte riktigt klokt. har ont än..:P
Sen fick jag skjuts av Johannes till stationen och Linda kom och hämtade mig från stationen i sala. Tack båda:D
Sen kom vi hem och lagade mat och här är jag nu.

Hatar verkligen folk som gör andra illa. Blir så ledsen för alla som måste genomgå all den smärta som de gör. Att de måste tryckas ner totalt och stampas på så deras självförtroende snart inte existerar.  :@ Fy för folk som gör mina nära och kära illa!
Fy för allt Rasmus gjort mot min Denice
Fy för allt Bersa gör mot Pille
Fy för en människa vars namn jag inte tänker nämna som fortfarande trycker ner en människa jag tycker mycket om.
image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0