Torsdag 31 juli

Hejsan allihopa..

Nu har jag kommit hem från Oxelesund där jag varit sedan i tisdags. :) Hade varmt väder och varmt vatten konstant och lite av färgen jag fick i spanien har kommit tillbaka..^^ wihoo..
Jag var där med familjen, mamma, linda, mina två mostrar samt en av deras män och en kusin. Det var fantastiskt skönt och helt över förväntan skoj..:) På dagarna satt vi vid havet och badade, solade, lekte och pratade. Kent är ju för skoj och vi alla hoppade på madrasser som vi hade i vattnet och gled över den och dök i vattnet. Haha
Sedan på kvällen när solen går ner så grillar vi och dricker och efter det så sitter vi i förtältet till åsa och kents husvagn och snackar tills man inte orkar vara vaken längre.
Så nu har jag iaf kommit hem och möttes av en jätteskur och åska som in i bängen. Men nu är den över och vädret ser ganska ok ut.
Kött Familj på semester Me in the cowbojsa hatt



I måndags så var det dags att träffa mina söta möklinta tjejer igen ^^ De kom till sala och vi åkte tsm till västerås. Där åt vi mat på ett jättefint ställe i stan (jag tog otroligt god sallad) Pappa ringde under tiden och frågade mig om jag skulle kunna komma till sundbyholm med bensin till honom eftersom alla båtmackar i närheten hade slut på bensin. Ja sa jag väl att jag kunde och sa att jag skulle åka efter jag hade varit med nina johanna och lovisa. Så efter det åkte vi till arosfortet där vi skulle leka under tre timmar..:D hahah det var riktigt skoj och riktigt jobbigt.
Efter det stannade vi på mcdonalds där de ville ha lite mat och sedan skjutsade jag hem dom till sala. Efter det åkte jag raka vägen tillbaka till västerås och hämtade johannes. Han och jag skulle egentligen fira fyra månader just den dagen och stackaren hade tänkt ut en massa men så var jag tvungen att ställa in pga detta..=( sorry älsk.
Men han följde iaf med mig till sundbyholm och vi hade en jättebra dag iaf. =D

<3 <3



Har funderat ganksa mycket under det här dagarna och kommit fram till att jag tycker så mycket om mitt liv =D
Jag har en underbar pojkvän, massa fantastiska vänner, skitrolig skola och den bästa familjen man kan tänka sig.
Och då undrar jag också över de människor som bara skryter om deras dåliga liv, hur orkar dom och vad har det att skryta om egentligen? =P Hahah nej de förstår jag mig inte riktigt på^^
Men men de kanske bara behöver det för att kunna hävda sig på något sätt.  =D

None




Nej nu ni nu ska jag ladda in lite bilder från min mobil till datorn ^^
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0