Torsdag 24 juli

Idag har jag varit hyffsat nyttig;) Imorse väkte mamma mig och linda och frågade oss om vi ville med och springa. Vi sa ja efter mycket tvekan och klädde sedan på oss och gick ut och sprang. Jösses alltså vad jobbigt det var :P hahah men skönt efteråt.
Imorgon är det fredag och dags att träna på vybe...:D hurtbulle känner jag mig som..:P men det är jag inte riktigt hahah för linda och jag köpte godis^^ haha typiskt..
Hahah och imorgon ska jag kolla in stan och se om de finns nå fina jeans eller något..:P är desperat efter lite nytt,...:P
På måndag ska jag, nina, johanna och lovisa till arosfortet och leka..:P haha som grattis till lovisa som fyller 19 på tisdag..:P Och sen ska jag träffa älskling förhoppningsvis eftersom vi har fyra månaders dag på måndag..:D Hihi har små funderingar på en sak tills dess men inget jag avslöjar här eftersom jag nu vet att han har skaffat sig en blogg och vet vad jag heter ;) hahah
Sen på tisdag tror jag att vi ska iväg och campa..:P det ska bli skoj det med..Sola och bada och ta det lugnt är inte helt fel..:P

None

Puss på alla söta! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0