Lördag 26 januari

Ojoj vad jag kännde att jag var trött nu..:S:P haha

Veckan har varit tuff, med showen som var i tisdags och all filmredigering som kommer på köpet.
I går sände jag ensam igen.

Idag har det varit en otroligt bra dag. Jag körde ut syster till sätrabrunn imorse. Sen gick jag och mama och simmade. Har faktiskt längtat efter att simmat läänge nu. Och tekniken sitter kvar från förr, det är ju alltid bra. Synd bara att konditionen inte är lika bra i vattnet nu;) haha
Sen solade vi:D började längta efter sommaren med allt sol och bad den naturliga vägen.
Sen bastade vi och såg att Sala har uppdaterat sig :O:D haha i bastun har de satt dioder i taket som ändrade färg..:P haha (Y) riktigt bra gjort.
Efter det åt vi mat, hämtade linda och sen gick vi ut och gick en vända till.

Som sagt är jag mycket sömnig nu och med all rätt^^ haha

Imorgon sägs det bli lika fint väder som idag så då väntas det en timslång promenad med grannens hundar eftersom hon ramlat och slagit upp huvudet nu ikväll.

so long.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0