Jag ändrade mig...

Nejm jag ändrade mig...
Alla Hjärtans Dag blev otroligt bra ändå, tillslut. :D
Åkte hem till sala tio och kom hem kanske halv 11.
Min grannes hund är med valpar och jag kände att jag var bara tvungen att se henne tjock för jag har inte hunnit göra de..
Så när vi kom hem så stog stina utanför på deras altan. Jag sprang ut då så jag skulle få träffa tindra. Hon blev så glad så :D
Vi kom in och kollade in hur de hade bäddat åt tindra och sig själva nere i vardagsrummet (och självklart var vi tvugna att kolla in "lillebror", en kisse på 12 veckor)
Sen plötsligt började tindra andas konstigt och ligga och trycka i ett hörn. Det var dags att föda!! :O nuu!!?
Vi satt där inne och tindra låg med huvudet i mitt knä och jag fick mata henne med vatten ur handen. för ur skålen skulle hon inte ha.
När de väl var dags så skrek hon så alla blev skiträdda..:O:O:O Hon skrek och skrek och sprang runt. Mamma försökte få tag på henne men hon tryckte sig mellan hennes ben och kom till mig. Där la hon huvudet vid mig och skrek.
Sen kom det en bebis..:O
23.20 Kom Valentin som han fick heta. Stor bebis som var brun med en vit svanstipp..:P
23.41 Kom Chad. Vit tjockis med bruna fläckar vid huvudet.
Sen tog de lång tid. Tindra var inte speciellt intresserad av dessa små råttor.. Men jag fick henne att ta lite vatten ur min hand igen och då satte hon fart att slicka dom torra.
Efter 01.00 någongång(kommer inte ihåg tiden) kommer nästa unge.
LisaLee (döpt efter linda jag och mamma) vit och svart, med en halv svart svans och en halv vit svans.
Sen tog det ett tag till, vi trodde hon hade slut på bebbar tills nr 4 kom
Vendela (som jag och linda fick döpa) brun med vit tipp. Vendela sög på mitt lillfinger medans jag kollade så att gommen var ok.

Åååh de är så söta. Och Tindra är den sötaste mamman till dessa barn med.
image21
Den lilla som ligger utanför är LisaLee, Den vita skjärten är Chad, den bruna med magen uppåt är Valentin & Den sista bruna som man ser ryggen på är Vendela. Och självklart är mamma Tindra där.

Kommentarer
Postat av: denize

Hej kusin jo det var mig det stod om.Och rasmus :/

2008-02-16 @ 14:34:43
URL: http://nize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0