Tisdag i december och regnet öser ner...

lilli igenTisdag
2 December


Ja det regnar...:/  I December.. hemskt eller hur?

Idag började jag tio i skolan eftersom våran idrottslärare är på smekmånad! :D Grattis på henne!
Sov till halv åtta vilket var väldigt skönt faktiskt.
Mamma kom hem igår kväll från Norge så i morse kunde jag väcka henne och vi satt och pratade och hade skoj..självklart blev det lite stressigt i slutet men mamma skjutsade mig till stationen så jag hann:P

Vi har just haft Projektarbete och jag har skrivit klart våran Idéskiss. :) Käns mycket skönt att man ligger steget före i något ämne just nu. Då behöver jag inte oroa mig över det sen. Johannes hade en vattenflaska med vatten med sig till mig idag också eftersom jag glömt min..det var snällt, bara det att den läkte..UNDERIFRÅN! Så när jag satt vid datorn märkte jag helt plötsligt att alla mina papper var dyngsura och datorn var i riskzonen. Vi slängde flaskan så nu är jag utan..Jag blev lite sur om jag ska erkänna eftersom jag nu inte har någon flaska alls och verkligen behöver en!! 

Sen var det lunch och jag och madde satt med tommy och pratade om radio (ofc). Imorgon ska han prata med min EU grupp och ge oss feedback och betyg och sånt. Nerviiigt!! Hoppas han gillade vårat reportage, det gjorde iaf jag :)

Nu är det dags för MUMB igen och visuell poesi står för dörren..ehm..(?) :S:P
Och der REGNAR UTE!! jag hade tänkt fota idag eftersom jag nu kan få tag på två tjejer som kan modella för mig.. (inget perverst fast det lät som det) Men nu regnar det ju och det är inte det minsta bra att vara ute och blöta ner kameran. Så jag vet inte vad jag ska göra faktiskt..:S Känner panik över det här eftersom det ska vara klart om två veckor och jag har inget utom en idé.

Någon som kanske har lust att modella för mig någon dag? Skulle vara till stor hjälp. Och är det någon som vet ett ställe (ex pub) Som har en cool gammaldags dörr och som man kan ha människor som skrattar innanför? (typ i fönstret) Hör av er!

Nu ska jag kiiila.

Puss ♥

PS. På fredag blir det att åka till Möklinta :D Wiiiieehoo:D ♥  DS.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och på fredag är det makeover time! ;)

2008-12-03 @ 09:55:28
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0