1 vecka och 1 dag senare...

tisdag 16 december

jösses de är mycket nu...därav att jag inte har skrivit på ett tag.

förra veckan var hektiskt. Matteprov, Inlämning av visuell poesi, tv reportage och radioprogram. Visuella blev klart men har inte exporteras eftersom jag inte hittat pilen, men får leta imorrn.
I fredags var det lucia show i skolan...för mig gick det bra men så finns det ju dumma människor i min klass som söp sig fulla under hela natten och sen öppnade en öl och skrek till rektorn..fan va skämmigt.
Lördag var det dags att åka till moster anna och lussa där. mycket skoj faktiskt och deras nya hus var jättefint.
På söndagen var det dansuppvisning och det var skitskoj. Känns asbra att stå på scen:P
Måndags var det långdag och madde och jag hade tre kunder till vårat företag.
Och idag har det varit en dag som jag kunnat gjort massa saker som inte var klara. gjorde alla svenska sakerna och sen satte jag mig på radiokontoret och jobbade där från lunch till två. sen stresskurs och sen sydde jag upp balklänningen och åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0