Tisdag 26 augusti

Idag började skolan på allvar..=) det var skoj, hela dagen gick ut på att börja tänka på hur musikvideon vi ska göra ska se ut.  Det känndes som att vi kom bra på vägen jag och Madde. Sen kom mimmi med i gruppen också och gav lite bra tips och sånt..hoppas hon bara är kvar på lektionen lite mera på måndag då nästa MumB lektion är.
Imorgon kommer vi ha första mediainriktnings lektionen och Tommy har lovat oss någon slags överraskning. Hmm...den där lilla farbrorn är lurig han.
Och så kom Richard till mig och madde idag och undrade om han fick fota oss någon dag som han sen ska sätta upp på väggen i skolan. Självklart får han det ;) haha första fanpic eller vad?;) haha skojja.
Och vecka 37 drar det igång med radion igen sa tommy. Bra att det inte är direkt nu för det skulle bli jobbigt.
Men jag ser också fram emot att få sätta mig i min kära radiostudio och få sända igen. Har saaaknat min mikrofon och mina spakar ;) hahahaha

Och jag har bokat tid hos Eva också så nu drar jag igång med den karusellen också. =) good för jag behöver lite ordning och reda på framtiden.

Det enda som var tråkigt idag var att jag inte träffade johannes så mycket. <3

Men men =)

Påminnelse till mig själv: Hämta sån där ny läkar/tandläkar lapp från skolan och komma ihåg att jag ska till läkaren halv fyra på fredag och jag måste komma till sala på något smart sätt.

haha madde och jag gick runt och pratade mycket idag ( våran vanliga hamster vända ) om hur folk kan välja att skaffa barn vid den här åldern. Jag kan hålla med dom som vill skaffa barn eftersom dom är så otroligt söta och allt det där, men att folk skaffar dem vid sådan låg ålder och skiter i hur de ska kunna försörja barnen är ju...knäppt.
Bara så synd om barnen om de måste växa upp som luspanka för att mamma och pappa hoppade av skolan och därav inte får något jobb.


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0