Onsdag 27 augusti

Morgon...myycket tidigt..eller nej inte längre. Gick upp halv 6 idag för att hinna med 7 tåget.

Nu sitter jag i redaktion 3 med johannes som var snäll nog att komma tidigare och göra mig sällskap..

Jag stör mig otroligt mycket på vissa personer jusst nu som kommer in hit och sätter sig vid datorerna..det värsta är ju att den är knappast trea utan tvåa eller etta vet inte riktigt. Så sluta kom hit och tro att du kan va här, ni har tillräckligt många datorer på culturredaktionen så ni klarar er..vi har däremot väldigt få datorer här och vi vill gärna kunna använda dom.

Räknade ut idag medans jag gick med Emil till skolan att det är en dag mindre än 7 månader kvar innan jag blir 20!! =O  Jösses jag börjar bli gammal...

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0