Fredag 8 augusti

FREDAG!! :D

Yes idag är det fredag, väntar med spänning på att se om älskling kommer idag eller om han kommer imorgon bitti *hoppashoppas idag* Kommer han inte så blir det så tråkigt..=/
Jag vaknade ganska tidigt idag..gick upp runt tio i nio efter att jag gav upp försöken att somna om..
Sedan åkte linda och mamma till stallet och jag satte igång att tvätta kläder och sängkläder..var faktiskt jätte effektiv där ett tag och fick mycket gjort. Sedan städade jag också lindas rum. ALDRIG MER kan jag ju säga...fyy vad äckligt!! Det var snuskigt mycket damm och skit och kläder och sånt. Blää
Sedan har jag suttit och lekt med photoshop och gjort ett collage på lilli och mig.
Detta blev resultatet..



Sedan har vi lagat lite mat (supergott) med nyplockad svamp, kött, potatissallad, grönsallad och stekta champinjoner.

Så nu sitter jag här i soffan och kollar på OS invigningen som har hållt på otroligt länge. Vet inte riktigt om jag tycker det är speciellt intressant men men..de är ju något man måste kolla lite på iaf..vill se när sverige tågar in sen så får det vara..
Måste fixa mig lite också innan johannes kommer..
Och sedan måste jag packa ocksåå..=O viktigt viktigt.

Imorrgon bäär det ivääg=D
Bilder kommer sedan, jag ska låna lindas svarta kamera och ta massa kort med. =D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0