Tisdag 25 september

Idag kommer de hända saker. Vi ska till sigurdsg. på förmiddagen sen till vybestudio och sen till växthuset på eftermiddagen. Efter de ska jag direkt till friskis och svettis där antagligen mormor och åsa och mamma kommer vara, så ska mamma och jag köra ki-box. :) skoj.

Och imorrn börjar jag ett:O :D wiiiiie
Men jag måste ändå vara hemma och göra hemtentan till Iris. Men ändå är de skönt att inte vara i skolan och göra den eftersom de är så högljut här nu när alla småettor har kommit. vad skönt de kommer vara när man äntligen går i trean och får en egen redaktion på skolan..:) näästan avis på alla 89 or som jag som redan sitter där nu, men om man tänker efter så är jag hellre ett år sen tillsammans med den klassen jag har nu än att vara med dom nu, dom om några är jobbiga. :P

I helgen blir det att åka till Skövde!:D skojskoj ska träffa andra hälften av Björkholm familjen för första gången sen i åttan tror jag. :) skoj. :D:D

Pusspuss

Sandra Micaela Björkholm, Hanska Shattra, Bulgarien 2007
Jag

Kommentarer
Postat av: ro66an

hahah..söt bild :P

2007-09-25 @ 16:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0