Onsdag 5 september

07.55

Sitter i skolan igen. ska ha matte sen när vi börjar.
Fick ett roligt mejl i går som kommer göra mig och madde ännu mer upptagna än vi redan är..:) ujjujjujj.....
Imorrn är de halkan, sen på fredag teori. Var på körskolan igår men klarade ändå inte deras prov..*damn*
Men skulle jag fått lika många fel på fredag som jag fick igår skulle jag klara det provet så...
Sen var man ju tvungen att göra Meko uppgiften igår med..Störande!! Varför var vi tvugna att göra om samma läxa fasst dubbelt så mycket? typiskt tommy..ska alltid ha krångliga läxor. 2 läxor kvar av honom och ska de vara klart till v.38?:S Sen blir de ju NkB´n och en massa EOB som jag snart får panik över. Tur attjag åker till pappa ikväll så jag kan fota med EOS kameran...

Det är fullt i mitt skåp, och de ironiska är att jag behöver hämta mitt usb minne som ligger längst in bland allt...*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0