Måndag 24 september

Skola igen
Just nu är de rast från NkB - prata evolution

----------------------------------------------------------------------------------

13.28
Nu är de snart dags för EOB (alltså så är de snart dags för att måla) Men just nu sitter jag madde och frida i mum salen och gör affischer. Jag försöker fundera ut hur på vilket sätt man bäst gör en bra affisch till radioprogrammet. hmm....
Efter skolan idag blir de att åka hem till mormor och hämta hennes vltkort så jag och madde kan få köpa ett 10 kort på vybe studio billigare..:) wiie

Sen imorrn blir de fullt upp. På förmiddagen imorrn ska vi iväg till sigurdsgatan 25 och kolla hur lokalen ser ut till våran fest. Sen blir de att köpa 10 kortet, Sen tillbaka till skolan och jobba, sen får vi hjälp av pilen att göra affisch och sen ska vi skriva ett sponsorbrev och sen gå och träffa bosse hägglöf på växthuset och försöka få sponsring. ojoj...tufft men de ska nog gå ihop sig.


här är bara en skiss på Maddes och min radioaffisch för att se på ett ungefär hur den ska se ut...:) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0