Lördag 22 september

Nu är de äntligen helg igen:D sköönt:)

Igår var det dags att sända radio igen:D skojjigt men tråkigt när man inte har nått speciellt att prata om:P men lite läskigt var de med eftersom kanske pluto satt och lyssnade och bestämmer si gom dom vill göra en deal med oss som sigurdsgatan 25 redan gjort..:) hoppashoppas..
Sen såg jag  morfar med, han körde buss:) han är så söt så han gillar att jobba fast han är pansionär och allt:P
Efter radion tog jag tåget hem och sen cyklade från tåget till huset. Och i huset hade mamma och lilli gjort mat klart också:P tacos mums dom är för snälla ibland dom:)
haha

Idag gick jag upp rrätt tidigt och vi åkte in till västerås och provkörde bil och shoppade (köpte äntligen en basketboll<3) och sen fick vi med oss grannens hundar till stallet när linda skulle rida. då gick mamma och jag och hundarna långpromenad och genade genom en åker och fick nästan skäll av en bonde..:S Sen kom vi hem och jag städade mitt rum och sen duscha..:) så nu sitter jag bara här och har de skkönt^^ många gånger är livet rätt härligt!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0