Tisdag 30oktober

hejsan
läste just maddes blogg om hennes framtidsplaner och då tänkte jag väl dela med mig av mina eftersom vi båda satt sammtidigt och funderade ut dom över en tallrik nachos på saffets.

Först och främst vill jag gå ut gymnasiet och skaffa körkort och sånt. Sen efter gymnasiet velar jag lite mellan olika saker.

En av dom är att direkt efter studenten åka till Santa Barbara i usa och plugga engelska i ett år medans mamma och linda drar till Alaska där mamma ska jobba och linda gå i skolan. Då säljer vi lägenhet och låser in alla våra saker i nått förvaringssak och drar. Mamma och linda kommer nog hem efter ett år eller ett halvår och då har mormor redan skaffat oss en lägenhet i västerås så vi har någonstans att bo när vi kommer hem. Efter det vet jag inte om jag ska börja plugga på högskolan direkt eller till sos alarm eller något som det finns direkutbildning till. eller om jag ska försöka jobba på radion och sen upp till sälen eller åre och jobba där under vintersäsongen.

En annan är att direkt börja jobba på radion och sen upp till åre eller sälen. sen efter det börja plugga på högskolan eller söka till sos alarm eller något.

Eller om man helt enkelt följer med mamma och linda till Alaska och jobbar där.

Som ni kanske ser så är det lite att fundera vidare på men det märker man senare vad som verkar roligast. :)


Ska snart iväg till körskolan och köra.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0