Måndag 22 oktober

Snart är oktober slut:O tiden går så fort, men de kanske är lika bra de:D haha
På fredag är det lov!:D lääängtar äntligen har det kommit det efterlängtade lovet!:D
Då blir det kanske ut på krog med madde om våra planer inte går av som de brukar^^ haha
På tisdag ska jag vara kvar i skolan till 21.00. Ska sända radio från öppet hus på skolan mellan 19.00-21.00 :D ska bli skoj. Blir lite som orka mässan när vi sände därifrån:P haha
Då sovs de i västerås såklart.
Sen ska jag bila och bila som en tok.:) bilade igår till sätrabrunn, till ransta, till sätrabrunn, till rätt pris och hem..:) Fick mig ännu ett eldtest när anna k skulle kolla på när jag backade i uppförsbacke..:S men de gick bra..:) som tur är. Nu uppskattar man dom gånger man hatat när mamma tvingat ner en i en backe och säger åt en att ta sig upp:P
Torsdag - körskola. Måste komma ihåg de..:S var så skönt att slippa körskolan förra veckan..:) ska  bli skönt när/om det är över.
Fredag - radioprogram. Nån som vill vara med?:P
Sen helgen efter lovet. den 10 nov. ska jag tuffa till mökkerta (möklinta) och träffa mina bävrar i skogen..:D:D (nina, johanna, lovisa) det ska bli skojjskojj:D Ska ta med mig lite saker dit med:P haha det kommer bli riktigt skoj de..:P
Måste göra lite fler körfrågor till min bästa kompis:) nån som vet vad man kan fråga? kommer inte på nå fler frågor...:S

Naturkunskap B om en kvart..:( orkar inte lära mig på måndagmornar, speciellt inte när det finns folk som inte förstår som sinkar ner resten av gruppen..menmen..så är de helt enkelt..:)

Tidningarna säger att vi inte kommer få snö förrens i januari i sverige...:( det är redan snö i tyskland. Om det skulle vara sant så är det något orättvist..:O vill ha snö i december iaf^^ kommer det för tidigt så smälter de bara igen..så i december blir jättebra(Y)  gärna 1,5m snö då med:D och förbud mot slask!! Mycketmycket snö!!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0