Fredag 26 oktober

Idag är de party med madde!!:D

OCH LOV!!

:D:D:D:D

Har kånkat med mig en helväska på 10 kg säkert från sala:P haha jobbigt värre. Den innehåller massa olika kläder, vet inte vad jag ska ha på mig:S sen lite cider och några spermier:D och såklart smink, borttagningssak och schampoo:D haha all ready för singstar och krogen i kväll:D
NÅN SOM VILL MED?

Om ca. 2 timmar är det radiodags igen. Så om ni är i närheten så lyssna!!:D 16-17 på västerås Närradio 93,7!

Kommer väl skriva mer om dagen sen imorrn eller något. Sen kommer bilder upp på sazzo.bilddagboken.se


18.22

Nu är jag hemma hos Maddis:D Har duschat håret satt på mig nya kläder och ska snart äta:) Madde står och pratar i telefonen med hennes kille och jag checkar in internet;D
Sen blir det sing star och sen ut på krogen:D men först är de dags för cider och spermier:P vi har radat upp alla nu och tagit kort som sen kommer ut på sazzo.bilddagboken.se

Radion gick bra förresten. Förutom att jag ordspottade:P haha boj...boj..boj..ja menar pojkvän:P hahah typ^^
Annars gick de prima men skönt med ett brejk från det en vecka:P

Nee du nu ska jag slita madde från lur

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0