Onsdag 28 november

:D

:S

:D

Hahah mixed feelings här helt plötsligt..:O :P haha Kom just på att jag ska stå upp och berätta för klassen om irland på engelska på fredag. *host* Jag har inte gjort texten än...:S jösses..ibland känner jag mig som den lataste personen i världen eller nå...

Idag var det -7,5 grader när jag cyklade till stationen..det var hemskt...:S riktigt hemskt kallt.
Igår var jag och mamma och shoppade mat...:P haha det var storhandla på G. Mestadels för att det är familjefest på lördag i sala och sen också för att det var tomt i skåpen hemma..:P hahah
Nästa helg ska jag visst till Gävle och träffa farfar...:/ inte speciellt skoj men det måste ju göras, annars blir det att träffa honom vid födelsedagen i mars eller nå..
Seen helgen efter det ska jag vara taxi åt mamma när hon är ute och festar..:P vilken mamma man har alltså..;) haha. Men sen vet jag inte vad jag ska göra..:( Någon som vet vad man kan göra?:P
Sen slutar jag skolan den 18:e :O:D:D:D tjoho.
Sen helgen efter det (21) så är det dags för feesten:D Så alla måste bara komma:D:D!!  Madde och jag ska till make up store klockan 17 och försöka bli vackra innan vi går till silk och hjälper till att få i ordning allting. :D haha längtar!:D
Affischen är snart klar med, och biljetterna:D så snart kommer de ut:D köpköpköp:D

Kommer ha en tråkig dag med massa OoL (orginisation och ledarskap- på engelska & med en basgrupp som tycker att IG är ett betyg och gör NADA) Så ring eller smsa eller nått...:D ni som har mitt nummer har det..:P tänker inte lägga upp det här;) man vet aldrig vilka pervon de finns..:P haha

PussPuss:D

image19
"Well, I´m just hanging..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0