Måndag 26 november

07.52


Sitter i skolan nu ja...Men trappen var stängd så jag var tvungen att ta hissen upp..:P tråk
Idag så händer det nog inget speciellt..:O läskigt jag har inget att skriva om..:S
Måste göra tråkiga läxor och försöka fixa saker med tråkiga människor. :)

Hade en fundering på att kanske sova hos pappa på fredag. Det var så skönt sist..:D Eftersom jag ska hämta mormor och morfar på morgonen på lördagen (ca. halv 11 kanske) så tyckte jag då att det lät som en bra idé... :D
Men får se som sagt, har ingen bil att hämta upp dom i om jag inte får sno mammas hela fredagen och lördagen.. :P men hon känner sig handikappad utan bil säger hon... Halåå??:P gör inte jag de då?  Det ä hon som vägrar åka tåg/buss! :P Och så tjatar hon på att jag gnäller^^ haha

Någon som har lust att göra nått på fredag?:)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0