Slut på de lediga

Ja nu är då sommarlovet slut....eller nej men börjar jobba imorrn:P så tekniskt sett är det de.
Har inte orkat varit inne här så mycket, märks nog på hur sällan jag skriver. Delvis är det lillis fel, eftersom hon occuperar datorn 24-7 eftersom hon anser sig själv vara en mycket framgångsrik hästuppfödare på hipponized. :) det är ju bara ett "spel" ju..:P  menmen...kommer ändå inte ha nån dator de närmaste veckorna antar jag om jag inte kökper mig en bärbar:) kommer bo i mormor och morfars lägenhet i västerås nu när jag jobbar..:P sköönt då slipper man gå upp så jättetidigt iaf.. men deras dator är jääätteseg (windows 98) så no way att man kommer in där om de inte är kris.
Så imorrn börjar alltså jobbet på radion!:P yay...det enda dåliga är att hm...jag har blivit förskykd igen...=/ den goda nyheten är att jag inte  har ont i halsen längre;)
Fick antagligen sjukan av linda, den slog i efter gbg med ont i halsen och sånt...och sen så badade jag igår och det resulterade i att jag inte hörde på hela kvällen..inte bra..men hur kan man låta bli att bada i hallsta gropen!? älskar det!!:D Madde!! Du måste följa med och bada där:P I sommar! ;) haha lovar det är inte som "äckligt mälarvatten" ;)

I fredags var ja på harry potter och fenixorden:P den var bra:P träffade/såg massa gamla ansikten:)  typiskt sala, man kan inte gå inne på torget utan att minst känna igen en person...inte så skoj alla gånger.

Jag har redan kommit på ett reportage/intervju till radion :P kommer bli superbra om det ordnar sig!:D

Och teoriprovet är bokat nu!:P nu finns det inte nått mer att göra förutom att träna träna träna:P lite nervigt men de är långt kvar!:D 7 september var tidigaste tiden..:P  då får vi se om maddis har klarat sitt innan:P de är ju inte så långt mellan våra tider..en vecka typ..:P sen är de uppkörning och halkan kvar sen så!:P förhoppningsvis får jag en körtid innan vinter och halka kommer...:P

11 augusti är det kryssning!!:D Typ svarvargränd kommer åka och så madde och chrille om det fungerar:P ska bli skooj!:D

Jag söker filmen FOUR BROTHERS, hyra eller köpa..vill se den igen!:D:D sååå bra!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0