Onsdag den 29/8 2007

Idag och igår är vi lediga från skolan!:P sköönt:P men tyvärr har lärarna lämnat på oss massa läxor nu bara för de..sjyssta är dom inte..kom på idag att jag glömt både PoF och NkB i skolan så dom läxorna kan jag inte göra. Sen har vi ju den där meko uppgiften men den är så jobbig. Gick in på hemsidan Tommy sa att vi skulle gå in på IRM eller vad den hette. Hm...där kostar allt:S inte lite heller där kostar de tusenlappar!! :O förutom 2006 reklamanvändnings % saker. Men de var ju 2007´s % grejjs vi skulle ha tag på?:S jaja....
Gjorde iaf lite matte igår...men itne så mycket. Var ute och gick istället^^ mycket skönare..
sen måste jag ju göra lite teori med. Men orkar inte bege mig till körskolan för de...jobbar hemma istället tror jag.

På fredag är de dags för SuperFredag igen!:D  då kommer vi ha ett reportage från Roland Nillssons överaskningsfest och sen så kommer Salabandet Blixtllås. Så lyssna på fredag mellan 17-18  på Västerås Närradio 93,7Mhz.

Imorrn åker jag nog tidigare till skolan efterssom vi har så mycket att göra till radion. Måste göra ny jingel, redigera intervjun, skriva frågor m. m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0