Tattoo

Idag har jag tatuerat mig^^

Åkte till västerås med lilli 13.07 sen väntade maddis och chrille där. Sen åkte vi och åt subway och sen till tatueraren. Vi var där kvart över 2 och jag hade tid klockan 3. Men jag fick inte börja förrens klockan tjugo i 4 eftersom en tant inte var klar med sin tatuering8-) yeye de gjorde inget för jag fick den snygga tatueraren iaf^^ haha de tog typ en timme. Jag tror att madde och lilli var mest nervösa^^ haha syntes^^ Sen efter ett tag skulle madde och chrille åka och fixa så då satt lilli och tog massa bilder^^ haha finns bytheway på sazzo.bilddagboken.se . Sen när vi var klara ringde jag mamma men ingen svarade så tänkte ta bussen. Men när jag vände på huvudet så såg jag att bussen åkte förbi haha så skulle nästa komma om 10 min men mamma ringde så vi slapp:P hahah Sen så åkte vi till burgerking och sen hem. Så nu sitter jag här..:) haha väntar på att de ska bli morgon så jag kan få ta bort saken som sitter över den så jag kan få se^^ hahahah

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0